DOSTAVA 24-48h

PLAĆANJE NA RATE KARTICOM BANCA INTESA

DOSTAVA U SRBIJI 430 RSD

PLAĆANJE POUZEĆEM ILI KARTICOM

Isporuka

Radno vreme korisničkog servisa trgovca je od 08h do 18h, svakog radnog dana. Proizvodi naručeni preko online prodavnice trgovca šalju se potrošaču u roku od 24h do 48h od prijema porudžbine.

Isporuka proizvoda se vrši na celoj teritoriji Srbije, osim na teritoriji Kosova i Metohije.

Rok isporuke proizvoda zavisi od vremena njegovog naručivanja. Ukoliko potrošač proizvod naruči u toku radnog dana do 14h, proizvod se šalje istog dana, a isporuka proizvoda vrši se narednog dana u vremenskom periodu od 07h do 16h. Proizvod naručen nakon 14h, potrošaču se šalje sledećeg dana, a isporuka se vrši narednog dana računajući od dana slanja, u vremenskom intervalu od 07h do 16h. Ukoliko potrošač proizvod naruči u petak do 14h, proizvod se šalje tog dana, a isporuka istog vrši se u ponedeljak u vremenskom periodu od 07h do 16h. Ukoliko je potrošač proizvod naručio u petak nakon 14h, slanje proizvoda vrši se u ponedeljak, a njegova isporuka potrošaču vršiće se u utorak u vremenskom periodu od 07h do 16h.

Napred navedeni rokovi počinju da teku od momenta kada trgovac primi porudžbinu (kod plaćanja proizvoda pouzećem), odnosno od momenta kada bude odobrena autorizacija platne kartice. Subota i nedelja se ne računaju u rok dostave. Rok isporuke proizvoda u svakom slučaju ne može biti duži od 30 (trideset) dana od dana prijema porudžbine.

Trošak isporuke proizvoda iznosi 430 rsd.

Isporuku naručenog proizvoda potrošaču vrši kurirska služba CITY EXPRESS. U cilju efikasnosti i kvalitetnije komunikacije između potrošača i dostavljača, korisnička podrška internet prodavnice trgovca kurirskoj službi prosleđuje i kontakt telefon koji je potrošač naveo prilikom naručivanja proizvoda.

Kada proizvod koji je potrošač naručio bude predat kurirskoj službi, trgovac će o tome putem e-mail-a obavestiti potrošača. Kurirska služba pošiljke isporučuje radnim danom, u vremenskom intervalu od 07h do 16h. Na dan isporuke naručenog proizvoda potrošač će dobiti SMS obaveštenje nakon čega će ga kontaktirati ovlašćeno lice iz kurirske službe. Ukoliko potrošač u dogovoru sa kurirom ili korisničkom podrškom internet prodavnice preusmeri pošiljku na drugu adresu, isporuka pošiljke će se prebaciti za naredni radni dan.

Kurirska služba će pokušati da potrošaču uruči proizvod maksimalno dva puta. U slučaju da prvi pokušaj isporuke robe potrošaču bude neuspešan, kurir će pozvati potrošača na broj telefona koji je upisan prilikom poručivanja proizvoda i sa potrošačem dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko isporuka ponovo bude neuspešna, proizvod se vraća trgovcu koji će kontaktirati potrošača, ustanoviti razlog vraćanja proizvoda i eventualno dogovoriti novi termin isporuke.

Proizvodi će biti upakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Potrošač ima obavezu da proveri da li na pakovanju ili samom proizvodu postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko ista postoje, potrošač ima pravo da odbije prijem pošiljke i o tome obavesti trgovca.

Ukoliko oštećenja na pakovanju ne postoje, potrošač preuzima proizvod i potpisuje dokument (slip) na kome su naznačeni podaci o pošiljaocu, primaocu i ceni.